вгору

Можливості програми FlyDoc: робота з податковими документами, електронний підпис та права доступу

2024-11-14 13:16:47 136
images/uploads/0549dbc2bf698f721abf7e615d44dc51.png

Легко, просто і без паперу — все це про сервіс для обміну з контрагентами первинними документами FlyDoc! Саме тут ви можете відправляти, отримувати, підписувати електронні документи безпосередньо в обліковій системі, реєструвати податкові накладні, отримувати витяги з Єдиного реєстру і не тільки! На вас чекає серія матеріалів, у яких ми розповімо більше про можливості сервісу FlyDoc.

 

Які загальні можливості має FlyDoc, та чому він необхідний кожному сучасному бухгалтеру, фінансовому чи IT-спеціалісту — дізнавайтеся далі.

 

Розділ “Податкові документи”

Система передбачає :

  • формування електронних Податкових накладних та Дод.2 на основі відповідних первинних документів облікової системи;

  • автоматизований обмін електронними документами з податковою службою та контрагентами;

  • механізми звірки з податковими реєстрами, зокрема формування та відправка електронних Запитів до ЄРПН, ЄРАН та інших. Отримання відповідей на такі запити. 

 

Електронний підпис

FlyDoc забезпечує надійне підписання документів за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП). Підтримуються різні типи носіїв ключів, зокрема такі, що зберігаються на захищених носіях (токени), у хмарному сховищі CloudKey та ключі формату *.PFX.

Для зручності користувачів також передбачена функція конвертації ключів JKS в ZS2. На додаток, на підписаних документах та вкладених файлах автоматично відображаються підписи та факсиміле всіх підписантів.

 

Права доступу

Сервіс FlyDoc містить модуль "Користувачі-підписанти", який забезпечує гнучке управління доступом до електронних підписів. Кожен користувач отримує персоналізований перелік сертифікатів, які він може використовувати для підписання, відправки або отримання електронних документів.

FlyDoc також піклується про безпеку даних вашої організації. Введено обмеження, за яким лише користувачі з роллю "Адміністратор підсистеми FlyDoc" можуть змінювати налаштування організації.

Тож користуйтеся сервісом для обміну з контрагентами первинними документами FlyDoc від українського ІТ-виробника Linkos Group та спростіть собі роботу, заощаджуйте час і гроші! Із FlyDoc ви встигатимете більше, а обмін електронними документами стане надійнішим. 

Маєте додаткові запитання стосовно сервісу FlyDoc? Звертайтеся за номерами телефону: 

+38 044 206 72 25 

+38 073 206 72 25

 

Наші контакти

e-mail: [email protected]

site: flydoc.ua

fb: facebook.com/flydoc.ua

 

Flydoc — легкий шлях до документообігу в BAS!