Встановлення відповідності електронного документа обліковому документу |
![]() ![]() ![]() |
Для здійснення електронного документообігу необхідно визначити відповідність облікових документів їх електронним формам (електронним документам), саме електронні форми документів будуть відправлятися контрагентам та у ДПС. В цьому розділі:
1. У вікні Налаштування ЕДО на вкладці Види електронних документів оберіть документ та натисніть на ньому два рази лівою кнопкою миші. 2. У вікні налаштування документа перейдіть на вкладку Налаштування по видам документів. 3. У вікні, що відкрилось, додайте потрібний вид документа: клацніть лівою кнопкою миші та у контекстному меню оберіть Створити: 4. У наступному вікні у полі Вид Облікового документа оберіть від документа для встановлення відповідності. У полі Вид електронного документа, вкажіть вид електронного документа, що має відповідати обраному обліковому документу. Встановлена відмітка Використання означає, що дане налаштування використовується під час документообігу. У інших полях вкажіть додаткові параметри та для збереження налаштувань натисніть Записати та закрити.
Налаштування видів електронних документів можна скопіювати в інші організації системи FlyDoc. Для цього використайте функцію Копіювати налаштування: 1. У вікні Налаштування ЕДО на вкладці Види електронних документів натисніть кнопку Копіювати налаштування: 2. У вікні, що відкриється, буде відображено налаштування обраного виду електронного документа. Налаштуйте параметри копіювання, відповідно до ваших потреб. Оберіть види налаштувань: відповідність видів електронних та облікових документів, правила вивантаження та завантаження електронних документів, які будуть перенесені до обраних організацій.
3. В правій частині форми встановіть відмітки для тих організацій, для яких ви бажаєте скопіювати встановлені налаштування. 4. Повторіть процедуру для усіх потрібних вам видів документу. Натисніть Копіювати налаштування.
|