Встановлення відповідності електронного документа обліковому документу

 

Top  Previous  Next

Для здійснення електронного документообігу необхідно визначити відповідність облікових документів їх електронним формам (електронним документам), саме електронні форми документів будуть відправлятися контрагентам та у ДПС.

В цьому розділі:

Налаштування відповідності документів
Копіювання налаштувань видів електронних документів

Налаштування відповідності документів

1. У вікні Налаштування ЕДО на вкладці Види електронних документів оберіть документ та натисніть на ньому два рази лівою кнопкою миші.

2. У вікні налаштування документа перейдіть на вкладку Налаштування по видам документів.

Натисніть, щоб збільшити малюнок
Натисніть, щоб збільшити малюнок

3. У вікні, що відкрилось, додайте потрібний вид документа: клацніть лівою кнопкою миші та у контекстному меню оберіть Створити:

Натисніть, щоб збільшити малюнок
Натисніть, щоб збільшити малюнок

4. У наступному вікні у полі Вид Облікового документа оберіть від документа для встановлення відповідності. У полі Вид електронного документа, вкажіть вид електронного документа, що має відповідати обраному обліковому документу. Встановлена відмітка Використання означає, що дане налаштування використовується під час документообігу.

Натисніть, щоб збільшити малюнок
Натисніть, щоб збільшити малюнок

У інших полях вкажіть додаткові параметри та для збереження налаштувань натисніть Записати та закрити.

До початку

Копіювання налаштувань видів електронних документів

Налаштування видів електронних документів можна скопіювати в інші організації системи FlyDoc. Для цього використайте функцію Копіювати налаштування:

1. У вікні Налаштування ЕДО на вкладці Види електронних документів натисніть кнопку Копіювати налаштування:

Натисніть, щоб збільшити малюнок
Натисніть, щоб збільшити малюнок

2. У вікні, що відкриється, буде відображено налаштування обраного виду електронного документа. Налаштуйте параметри копіювання, відповідно до ваших потреб. Оберіть види налаштувань: відповідність видів електронних та облікових документів, правила вивантаження та завантаження електронних документів, які будуть перенесені до обраних організацій.

Натисніть, щоб збільшити малюнок
Натисніть, щоб збільшити малюнок

У вікні Копіювання налаштувань відображаються лише налаштування, для яких встановлена помітка Використання. Для перенесення налаштувань, що не використовуються, необхідно встановити позначку Завантажувати невикористовувані налаштування.

Завантажувати напередвизначені налаштування - діючі налаштування відповідності електронного і облікового документів, правила вивантаження і завантаження електронних документів, що налаштовані у відповідних розділах форми Налаштування ЕДО;
Завантажувати невикористовувані налаштування - будуть скопійовані всі налаштування, враховуючи ті, для яких не встановлена відмітка Використання;
Відповідність видів електронних та облікових документів - налаштування, що задані для обраного типу документу в формі Налаштування ЕДО - Види електронних документів вкладка Налаштування по видам документів;
Правила вивантаження електронних документів - правила, що задані для обраного типу документу в формі Налаштування ЕДО - Види електронних документів вкладка Вивантаження документів;
Натисніть, щоб збільшити малюнок
Натисніть, щоб збільшити малюнок
Правила завантаження електронних документів - правила, що задані для обраного типу документу в формі Налаштування ЕДО - Завантаження документів.
Натисніть, щоб збільшити малюнок
Натисніть, щоб збільшити малюнок

3. В правій частині форми встановіть відмітки для тих організацій, для яких ви бажаєте скопіювати встановлені налаштування. 

4. Повторіть процедуру для усіх потрібних вам видів документу. Натисніть Копіювати налаштування

До початку