Упорядкування даних таблиці |
![]() ![]() ![]() |
Записи таблиці можна сортувати по значенням колонок у алфавітному порядку та за зростанням або зменшенням значень. Для сортування натисніть на назві колонки лівою кнопкою миші. Для кожного опрацьованого документа в системі повинні існувати два його представлення: Електронний документ і Обліковий Документ. На початку кожного рядка таблиці знаходиться позначка:
- Затверджено; - Зареєстровано у ЄРПН.
- Створено (наявність лише облікового документа); - Підписаний; - Повідомлення про доставку; - Відправлений до ДПС; - Відправлено контрагенту.
- Відхилено; - Заблокований. Червоним кольором завжди відображаються документи зі статусом Заблокований. Документ, із статусом Відхилено відображається червоним кольором тільки після опрацювання документа користувачем FlyDoc, а саме після створення нової версії документа. Також документи виділяються червоним, у випадку наявності помилок: наприклад, невідповідність сум у обліковому та електронному документах. Для записів, у яких відсутні Облікові Документи, передбачена можливість створення таких документів. Представлення Електронний документ створюються автоматично під час підписання та відправки Облікових Документів. Можливо приховати колонки або змінити їх розташування у реєстрі первинних документів на робочому столі FlyDoc за допомогою Конфігуратора таблиці. Для цього натисніть кнопку Ще та оберіть пункт Конфігуратор таблиці: Щоб відобразити/приховати колонки на робочому столі, у вікні що відкриється, встановіть/видаліть позначки біля назв потрібних колонок: Для змінення порядку колонок у таблиці, натисніть кнопки з зображенням стрілок, у відповідному напрямку. Порядок розташування колонок змінюється у межах блока даних, до якого належить колонка. |