Встановлення та налаштування FlyDoc

 

Top  Previous  Next

1. Встановіть FlyDoc з дистрибутиву та інтегруйте його в інформаційну базу BAS. При встановлені вкажіть IP-адресу сервера або доменне ім'я та порт, за яким буде працювати сервіс. Для мережевого використання сервіс FlyDoc бажано встановлювати на тому ж комп'ютері, де встановлений сервер BAS/BAF.

2. Налаштуйте конфігураційний файл FlyDoc. Для цього запустіть застосунок EdiCgf.exe з ярлика FlyDoc, що на Робочому столі комп’ютера, де був встановлений сервіс:

Вкладка Загальні

Ця вкладка дозволяє налаштувати основні параметри FlyDoc:

Натисніть, щоб збільшити малюнок
Натисніть, щоб збільшити малюнок

 

Протокол:

-Деталізація – рівень деталізації логування;
-Шлях до файлів – шлях до лог-файлів;
-Кількість файлів – максимальна кількість файлів для зберігання.

Сервер:

-Ім’я сервера –доменне ім'я або IP сервера FlyDoc – параметр за замовчуванням: « * »;
-Порт – порт, до якого буде звертатися клієнт;
-SSL сертифікат – сертифікат, за допомогою якого буде виконуватися шифрування з'єднання між клієнтом та сервером. За потреби, згенеруйте такий сертифікат, натиснувши на кнопку Згенерувати SSL сертифікат.
-Пароль - пароль до сертифіката (використовується у разі, якщо для зазначеного SSL-сертифіката присутній пароль).

Проксі сервер:

-Використовувати налаштування системи – використовувати стандартні системні налаштування проксі-сервера;
-Ім’я сервера – URL/IP проксі-сервера;
-Порт – порт проксі-сервера;
-Користувач – доменне ім'я користувача;
-Пароль – пароль користувача.

Сертифікат одержувача:

-Оновлення кожні Х хвилин – регулює час перевірки на валідність сертифікату шифрування одержувача. За замовчуванням – 15 хв. Рекомендовані значення 15 – 120 хв.

Синхронізація з платформою ПТАХ:

Функціонал дозволяє приймати один і той самий документ у різних продуктах. Якщо синхронізацію увімкнено, у FlyDoc під час отримання пошти також будуть отримані документи, що вже були отримані раніше у іншому продукті, наприклад у M.E.Doc.

Після встановлення налаштувань необхідно виконати перезапуск служби!

Вкладка Типи документів

Налаштування цього розділу потрібні тільки якщо ви використовуєте в роботі декілька програм (АPІ.ПТАХ, FlyDoc, M.E.Doc, СОТА чи  FREDO).

Авторизуйтесь за допомогою КЕП, щоб відкрити вкладку з налаштуваннями, та визначте правила, у якій саме програмі слід приймати той чи інший документ.

Для кожного підприємства розподілений прийом пошти налаштовується окремо.

Натисніть, щоб збільшити малюнок
Натисніть, щоб збільшити малюнок

Оберіть програму за замовчанням, у якій буде здійснюватися отримання усіх первинних документів, за виключенням тих, що налаштовані в наступних пунктах.

При використанні декількох однотипних програм, додатково зазначте параметр ідентифікатор програми.

Після цього у вікні з’являться додаткові поля налаштувань:

Натисніть, щоб збільшити малюнок
Натисніть, щоб збільшити малюнок

Далі встановіть програми для прийому окремо ТТН і податкових документів (ПН, РК) та акцизних документів (АН, РК):

Натисніть, щоб збільшити малюнок
Натисніть, щоб збільшити малюнок

Якщо для певного документа або контрагента-відправника документів необхідно зробити виключення, додайте його у таблицю. Виберіть програму для прийому та вкажіть Код документа або ЄДРПОУ відправника.

При використанні декількох однотипних програм (наприклад дві і більше системи FlyDoc), додатково зазначте параметр ідентифікатор програми.

Натисніть, щоб збільшити малюнок
Натисніть, щоб збільшити малюнок

Код документа вводиться з довідника або вручну. Всі документи за цим шаблоном будуть прийматись у вказану програму.

Значення поля ЄДРПОУ відправника вводиться вручну. У разі наявності, додатково вкажіть Код філії відправника документа. Всі документи від цієї організації будуть прийматись у вказану програму.

Зверніть увагу!

Налаштування за ЄДРПОУ відправника недоступні, якщо вже зазначено Код документа та навпаки.

Налаштування за ЄДРПОУ відправника має вищий пріоритет, ніж Код документа.

Наприклад, якщо за налаштувань, які показані на малюнку, документ з кодом 1С82АВР відправить організація з ЄДРПОУ 33332060, то він буде прийнятий в програму СОТА.

Натисніть, щоб збільшити малюнок
Натисніть, щоб збільшити малюнок

По завершенню налаштувань натисніть кнопку Зберегти налаштування.

Зміни налаштувань роздільного прийому документів застосовуються протягом 15 хвилин після їх збереження.

Щоб скасувати налаштування роздільного прийому документів оберіть значення Не використовується у полі Вкажіть програму за замовчуванням… та збережіть зміни.

Вкладка Ліцензії

У полі Шлях до файлів ліцензій вказується каталог, в якому будуть зберігатися завантажені файли (*.txt) ліцензій, що використовуються сервісом FlyDoc. За замовчанням встановлений каталог /license.

Натисніть, щоб збільшити малюнок
Натисніть, щоб збільшити малюнок

Файли ліцензій можна додати/видалити вручну за допомогою відповідних кнопок на панелі інструментів даної вкладки.

3. Запустіть FlyDoc. Якщо FlyDoc був встановлений за допомогою дистрибутива, то запуск служби виконувати не потрібно. У іншому випадку запуск FlyDoc може бути виконаний двома способами:

Спосіб 1. Реєстрація FlyDoc як служби:

Приклад команди з консолі:

sc create PTAH binPath=DRIVE:\..\FlyDoc\edi.exe DisplayName=″FlyDoc EDI″ type=own start=auto

Спосіб 2. Запуск пакетного файлу edi.bat:

Натисніть, щоб збільшити малюнок
Натисніть, щоб збільшити малюнок

До початку