Встановлення та налаштування FlyDoc |
![]() ![]() ![]() |
1. Встановіть FlyDoc з дистрибутиву та інтегруйте його в інформаційну базу BAS. При встановлені вкажіть IP-адресу сервера або доменне ім'я та порт, за яким буде працювати сервіс. Для мережевого використання сервіс FlyDoc бажано встановлювати на тому ж комп'ютері, де встановлений сервер BAS/BAF. 2. Налаштуйте конфігураційний файл FlyDoc. Для цього запустіть застосунок EdiCgf.exe з ярлика FlyDoc, що на Робочому столі комп’ютера, де був встановлений сервіс: Вкладка Загальні Ця вкладка дозволяє налаштувати основні параметри FlyDoc:
Протокол:
Сервер:
Проксі сервер:
Сертифікат одержувача:
Синхронізація з платформою ПТАХ: Функціонал дозволяє приймати один і той самий документ у різних продуктах. Якщо синхронізацію увімкнено, у FlyDoc під час отримання пошти також будуть отримані документи, що вже були отримані раніше у іншому продукті, наприклад у M.E.Doc. Після встановлення налаштувань необхідно виконати перезапуск служби! Налаштування цього розділу потрібні тільки якщо ви використовуєте в роботі декілька програм (АPІ.ПТАХ, FlyDoc, M.E.Doc, СОТА чи FREDO). Авторизуйтесь за допомогою КЕП, щоб відкрити вкладку з налаштуваннями, та визначте правила, у якій саме програмі слід приймати той чи інший документ. Для кожного підприємства розподілений прийом пошти налаштовується окремо. Оберіть програму за замовчанням, у якій буде здійснюватися отримання усіх первинних документів, за виключенням тих, що налаштовані в наступних пунктах.
Після цього у вікні з’являться додаткові поля налаштувань: Далі встановіть програми для прийому окремо ТТН і податкових документів (ПН, РК) та акцизних документів (АН, РК): Якщо для певного документа або контрагента-відправника документів необхідно зробити виключення, додайте його у таблицю. Виберіть програму для прийому та вкажіть Код документа або ЄДРПОУ відправника.
Код документа вводиться з довідника або вручну. Всі документи за цим шаблоном будуть прийматись у вказану програму. Значення поля ЄДРПОУ відправника вводиться вручну. У разі наявності, додатково вкажіть Код філії відправника документа. Всі документи від цієї організації будуть прийматись у вказану програму.
По завершенню налаштувань натисніть кнопку Зберегти налаштування.
Щоб скасувати налаштування роздільного прийому документів оберіть значення Не використовується у полі Вкажіть програму за замовчуванням… та збережіть зміни. У полі Шлях до файлів ліцензій вказується каталог, в якому будуть зберігатися завантажені файли (*.txt) ліцензій, що використовуються сервісом FlyDoc. За замовчанням встановлений каталог /license. Файли ліцензій можна додати/видалити вручну за допомогою відповідних кнопок на панелі інструментів даної вкладки. 3. Запустіть FlyDoc. Якщо FlyDoc був встановлений за допомогою дистрибутива, то запуск служби виконувати не потрібно. У іншому випадку запуск FlyDoc може бути виконаний двома способами: Спосіб 1. Реєстрація FlyDoc як служби: Приклад команди з консолі: sc create PTAH binPath=DRIVE:\..\FlyDoc\edi.exe DisplayName=″FlyDoc EDI″ type=own start=auto Спосіб 2. Запуск пакетного файлу edi.bat: |