Анулювання електронного документа

 

Top  Previous  Next

Можна анулювати електронний первинний документ, що має стан Затверджено або Затверджено контрагентом. Анулювати документ може як відправник, так і отримувач.

Анулювання недоступне для групи документів. Операція анулювання виконується лише для одного обраного документа.

Щоб анулювати документ:

1. У вікні Робочого стола FlyDoc оберіть рядок документа, який необхідно анулювати. Важливо, документ повинен мати статус Затверджено або Затверджено контрагентом.

2. Натисніть кнопку Ще. У списку команд, що відкриється, оберіть Анулювати:

Натисніть, щоб збільшити малюнок
Натисніть, щоб збільшити малюнок

3. Відкриється вкладка Електронна форма документа Угода про анулювання документів. У Угоді про анулювання вказується дата, номер угоди і причина анулювання, а також, дані документа, який анулюється:

Натисніть, щоб збільшити малюнок
Натисніть, щоб збільшити малюнок

Реквізити сторін автоматично заповнюються з Картки організації.

Щоб оновити реквізити сторін Угоди (у випадку, якщо зміни в кратці організацій відбулись після створення Угоди), скористайтеся кнопкою Оновити дані документа.

Зверніть увагу! Нові дані з Картки організації автоматично оновляться лише за умови, що відповідне поле Угоди було порожнім. Якщо якийсь з реквізитів був заповнений вручну - дані не оновлюються.

Створена Угода про анулювання зберігається в реєстрі документів робочого столу FlyDoc. Переглянути інформацію про електронний документ, що анулюється, можна на вкладці Пов’язані документи :

Натисніть, щоб збільшити малюнок
Натисніть, щоб збільшити малюнок

4. Підпишіть Угоду про анулювання за допомогою КЕП та відправте документ контрагенту. Електронний документ, що анулюється, після відправки Угоди про анулювання набуває стану Заявлено до анулювання.

5. Контрагент з свого боку погоджує або відхиляє отриману Угоду про анулювання документів.

Натисніть, щоб збільшити малюнок
Натисніть, щоб збільшити малюнок

Після погодження Угоди первинний документ набуває стану Анульовано, а Угода - Затверджена контрагентом.

Натисніть, щоб збільшити малюнок
Натисніть, щоб збільшити малюнок

Угоду про анулювання можна відхилити та заблокувати. При відхиленні Угоди про анулювання первинний документ знову повертається у стан Затверджено (Затверджено контрагентом), у свою чергу Угода отримує стан Відхилено.

Для анулювання багатостороннього документа Угоду про анулювання повинні погодити всі учасники маршруту обміну. Угода наслідує маршрут обробки первинного документа, який анулюється. Кожен з учасників багатостороннього обміну з свого боку погоджує та підписує Угоду про анулювання. Первинний документ набуває стану Анульовано, після погодження Угоди всіма учасниками документообігу. При відхиленні Угоди про анулювання хоча б одним учасником документообігу первинний документ знову повертається до стану Затверджено (Затверджено контрагентом), Угода отримує стан Відхилено.

До початку