Додавання організації |
![]() ![]() ![]() |
На робочому столі FlyDoc відображаються документи певної організації та за обраний період часу. Ці параметри обираються у відповідних полях робочого стола: В цьому розділі:
Для відображення організації додайте її у налаштуваннях відображення організації: 1. У полі Організація натисніть кнопку 2. У вікні, що відкрилось, натисніть Показати всі. 3. У вікні Організації ЕDI, що відкрилось, оберіть потрібну організацію та натисніть Вибрати. У разі потреби можливо не тільки обрати існуючу організацію, але й додати нову: 1. У вікні Організації ЕДІ натисніть кнопку Створити. (Або у полі Організація Робочого столу FlyDoc натисніть кнопку 2. У вікні, що відкриється, введіть потрібну інформацію (обов’язкові поля підкреслені червоним): У разі, якщо підприємство використовує кілька однотипних програм для ведення електронного документообігу (наприклад дві і більше системи FlyDoc), для налаштування прийому певних видів звітності у різних екземплярах програми (роздільного прийому звітності) необхідно вказати параметр Ідентифікатор програми. Ідентифікатор програми це довільний код, який задається користувачем і призначений для розрізнення однотипних програм, які використовує одне підприємство для ведення електронного документообігу. Роздільний прийом звітності за допомогою Ідентифікатора програми можна налаштувати при встановленні FlyDoc або у розділі Налаштування ЕДО. 3. Для відправки ПН/РК на реєстрацію у ДПС та контрагентам, а також можливість звірки з ЄРПН, обов'язково виконайте налаштування:
4. Натисніть Записати та закрити. Створена організація з'явиться у списку організацій, доступних для відображення.
Оберіть назву організації у полі Організація, натиснувши Оберіть доступну організацію у списку. Для перегляду детальної інформації про обрану організацію у полі Організація натисніть кнопку |