Підтвердження, відхилення та блокування документів |
![]() ![]() ![]() |
Перегляньте отримані документи та ухваліть рішення, що слід робити з вхідними документами: підтвердити або відхилити. Будь-який вихідний електронний документ, який був відправлений контрагенту, можна заблокувати. В цьому розділі:
Щоб підтвердити отриманий документ: 1. Оберіть у таблиці вхідний електронний документ або декілька документів. (Для вхідних документів у колонці Вх/Вих міститься значення Вхідний). 2. Натисніть кнопку Ще у меню Робочого столу FlyDoc та оберіть Підтвердити і відправити відповідь. Для кожного ключа оберіть каталог, в якому зберігаються секретні ключі, та введіть пароль секретного ключа. 3. Натисніть кнопку Підписати, відправити квитанції. Для документа буде створена квитанція, що містить інформацію про підтвердження документа. Ця квитанція відправляється контрагенту. 4. Контрагент може переглянути інформацію про квитанцію в області журналу подій по роботі з документами (під таблицею документів).
Щоб відхилити отриманий документ: 1. Оберіть у таблиці вхідний електронний документ або кілька документів. (У колонці Вх/Вих міститься значення Вхідний). 2. Натисніть кнопку Ще у меню Робочого столу FlyDoc та оберіть Відхилити. У вікні, що відкриється, для кожного ключа оберіть каталог, у якому зберігаються секретні ключі та введіть пароль секретного ключа. 3. Натисніть кнопку Відхилити. У вікні, що відкрилось, введіть причину відхилення документа та натисніть кнопку ОК: 4. Для документа буде створена квитанція, що містить інформацію про відхилення документа. Ця квитанція та інформація про причину відхилення відправляється контрагенту. 5. Інформацію про квитанцію і причину відхилення контрагент може переглянути в області журналу подій по роботі з документами (під таблицею документів). У контрагента документ переходить у стан Відхилено контрагентом. Також кнопки Відхилити та Підтвердити і відправити відповідь доступні у вікні перегляду електронного документа Відображення електронних документів:
Будь-який вихідний електронний документ, який був відправлений контрагенту, можна заблокувати. Для заблокованого документа виконання будь-яких операцій неможливо. Блокувати документ може тільки його відправник.
1. Оберіть у таблиці вихідний електронний документ або декілька документів, які потрібно блокувати. 2. У меню Робочого столу FlyDoc натисніть кнопку Ще та оберіть пункт Заблокувати:
3. На наступній вкладці для кожного сертифіката оберіть каталог з секретним ключем та введіть пароль секретного ключа. Натисніть кнопку Заблокувати. 4. У вікні, що відкриється, введіть причину відкликання документа та натисніть кнопку ОК: 5. Для документа буде створена квитанція, що містить інформацію про блокування документа. Ця квитанція та інформація про причину блокування відправляється контрагенту. Документ переходить у стан Заблоковано: 6. Інформацію про квитанцію та причину відхилення контрагент може переглянути у області журналу подій по роботі з документами (під таблицею документів). У контрагента документ переходить у стан Заблоковано відправником.
|