Редагування вхідних електронних документів |
![]() ![]() ![]() |
Якщо ви не згодні з вмістом документа, можливо відредагувати його та відправити контрагенту. В свою чергу контрагент, отримавши вашу редакцію, може затвердити, відхилити, або створити власну редакцію цього документа. Щоб створити нову редакцію отриманого документа: 1. Оберіть у таблиці вхідний електронний документ та відкрийте його. 2. У формі відображення електронного документа натисніть кнопку Відредагувати документ. 3. У вікні Відображення електронних документів стане доступною форма для редагування електронного документа – Електронна форма. У колонці Значення внесіть необхідні зміни у реквізити та дані табличної частини. Внесені зміни можна переглянути на вкладці Графічне відображення (png): 4. Буде створено нова версія документа. Натисніть Підписати та відправити контрагенту. Після підписання нова версія документа відображається як основний документ в реєстрі. На вкладці Варіанти документів робочого столу доступні для перегляду попередні варіанти документів: |