Прив’язка електронних документів до облікових документів |
![]() ![]() ![]() |
Щоб прив’язати електронний документ до облікового документа, що вже існує у системі: 1. Створіть обліковий документ BAS (BAF), наприклад, Податкову накладну, та оберіть назву організації контрагента. 2. На вкладці Реквізити документа заповніть область Вхідний податковий документ даними, що очікуються у вхідному документі від контрагента, обов’язкові до заповнення поля Номер, Дата виписки: 3. На вкладці Номенклатура поставки натисніть кнопку Додати, та заповніть поле Сума з ПДВ – вкажіть суму, що очікується від контрагента: 4. Збережіть документ, натиснувши Записати. 5. Після отримання вхідного електронного документа, відкрийте його для перегляду. У вікні Відображення електронних документів натисніть кнопку Раніше створений обліковий документ буде прив’язаний до електронного документа. Програма автоматично перевіряє наявність облікових документів, що містять реквізити вхідного електронного документа (збігаються номер документа, дата виписки документа та сума з ПДВ). Якщо відповідний документ знайдено стає активною кнопка Створити Обліковий документ і прив’язати до електронного документа, якщо відповідного облікового документа не знайдено кнопка прив’язки документа неактивна. 6. Якщо у обліковому документі та відповідному електронному документі виявлено розбіжності, наприклад у сумі, у вікні Відображення електронних документів електронний документ відображається червоним кольором. У такому випадку внесіть зміни у обліковий документ.
|