вгору

refresh-icon

Версія 1.1.3.18

Зміни в програмі:

1. Обробку вхідних повідомлень, що зашифровані на інші сертифікати

Реалізовано обробку вхідних повідомлень, що зашифровані на інші сертифікати. Такі повідомлення видаляються із основної черги вхідних повідомлень та фіксуються в системі. При наступному прийомі вхідних повідомлень, користувачу надається можливість внести дані по відповідним ключам ЕЦП та, якщо такі сертифікати відсутні в системі, інформація по цим сертифікатам

2. Розділення файлу конфігурації edi.exe.config

Виконано розділення файлів конфігурації на налаштування користувача та системні налаштування. При встановленні оновленняфайл edi.exe.config із попередньої версії розділяється на два файли: • edi.exe.config – зберігає системні налаштування. Файл містить теги: configSections, CA, dfs, dfsrk, ediDocTypes, appSettings, startup, applicationSettings, runtime, system.web; • UserSettings.cfg – зберігає налаштування користувача. Файл містить теги: certsCache, server, log dir, webProxy, license, sdo, externalApi.

3. Формування PDF-файлів

Вдосконалено механізм формування PDF-файлів які відображаються на формі відображення електронних документів.

4. Оновлення кореневих сертифікатів

Актуалізовано перелік сертифікатів на ресурсі https://flydoc.ua/CRT

5. Кореневі сертифікати

Оновлено сертифікати КНЕДП АТ «БАНК АЛЬЯНС»

6. Стандартні налаштування

Виправлено виявлені помилки в вбудованих в конфігурацію для початкового налаштування в схемах вивантаження та схемах завантаження електронних документів.

7. Код філії контрагента

Коректна робота з Кодом філії Контрагента. У випадку, коли Код філії внесено в форматі <Код філії>@<ЄДРПОУ>., Код філії опрацьовується коректно.

refresh-icon

Версія 1.1.3.17

Зміни в програмі:

1. Груповий друк документів

В формі робочого столу додано можливість групового друку документів. Для списку виділених документвів, по пункту меню Друк

2. Підтримка конфігурацій BAS АГРО Бухгалтерія та BAS АГРО Бухгалтерія елеватора, млина і комбікормового заводу

Для конфігурацій BAS АГРО Бухгалтерія та BAS АГРО Бухгалтерія елеватора, млина і комбікормового заводу додано підтримку специфічних облікових документів та реалізовано для них стандартні налаштування. А саме «Рахунок на оплату покупцю біологічних активів», «Рахунок на оплату покупцю біологічних активів», «Надходження біологічних активів», «Реалізація біологічних активів», «Повернення біологічних активів від покупця» та «Повернення біологічних активів постачальнику».

3. Сертифікат ДПС

Оновлено сертифікат для зашифрування повідомлень до ДПС

4. Налаштування прийому повідомлень

Реалізовано можливість використання ключів ЕП, збережених у сервісі CloudKey, для налаштування роздільного прийому повідомлень.

5. Графічне відображення

Доопрацювання можливість накладання 2 факсиміле одного підписанта у разі, якщо передбачено підписання документа одним ЕП декілька разів.

6. Оновлення кореневих сертифікатів

Реалізовано механізм перевірки актуальності кореневих сертифікатівта завантаження відсутніх сертифікатів.

7. Робота з ресурсом czo.gov.ua

Для перевірки ланцюга сертифікатів, яким відбувається підписання документів, задіяно ресурс czo.gov.ua. Для успішної роботи переконайтеся у наявності доступу до цього ресурсу.

8. Кореневі сертифікати

Оновлено кореневий сертифікат КНЕДП «ЦСК «Україна»

9. Стандартні налаштування

Виправлено виявлені помилки в вбудованих в конфігурацію для початкового налаштування схемах вивантаження та схемах завантаження електронних документів.

10. Квитанції .RPL

Відкориговано обробку квитанції про затвердження документа, щонадійшла у форматі RPL

refresh-icon

Версія 1.1.3.16

Зміни в програмі:

1. Повторне затвердження документів

Реалізована можливість перевірки підписів на документах та повторного підписання документів, що були підписані недійсними КЕП. За результатом перевірки КЕП документи, що були підписані недійсними сертифікатами, набувають стану Потребує повторного затвердження та можуть бути повторно підписані дійсним сертифікатом і відправлені контрагенту.

2. Відображення факсиміле на вкладеннях до електронного документа

Реалізовано відображення факсиміле КЕП при перегляді вкладеннь до електронного документу

3. Можливість налаштовувати отримання первинних документів за кодом ЄДРПОУ відправника

У таблиці блоку налаштувань Налаштування за замовчуванням додано поля ЄДРПОУ відправника та Код філії. Щоб налаштувати прийом документів за ЄДРПОУ, в EdiCfg.exe у вкладці Типи документів у полі ЄДРПОУ відправника введіть відповідний код ЄДРПОУ та оберіть програму, у якій потрібно здійснювати прийом документів. У разі потреби, у полі Код філії введіть код філії відправника документа. Поле Код філії доступне для введення даних після заповнення поля ЄДРПОУ відправника. Зверніть увагу, налаштування отримання документа за ЄДРПОУ відправника має вищий пріоритет, ніж налаштування отримання за кодом документа. Неможливо одночасно зазначити у налаштуванні код документа та код ЄДРПОУ. Зміни налаштувань роздільного прийому документів будуть застосовані через 15 хвилин після їх збереження.

4. Безкоштовна відправка документів

Оновлено ліміт безкоштовної відправки документів. Встановлено можливість відправки 10 безкоштовних документів на місяць.

5. Відображення позначки часу

Налаштовано відображення позначки часу при виконанні запиту /ptn/print (відображення друковного уявлення докумена в PDF) та /ptn/draw (відображення графічного уявлення документа PNG)

refresh-icon

Версія 1.1.3.15

Зміни в програмі:

1. Прийом вхідних повідомлень з використанням сертифікатів, що втратили чинність.

У властивості сертифікату додана відмітка «Використовувати для прийому» для відображення потрібних сертифікатів в формі прийому вхідних повідомлень.

2. Робота з багатосторонніми документами

Реалізовано можливість редагувати маршрут для багатостороннього електронного документа.

3. Анулювання електронних документів

Реалізована можливість анулювати електронний первинний документ. У списку команд додано команду «Анулювати», яка доступна для документів у стані «Затверджено» або «Затверджено контрагентом». При анулюванні для документа створюється Угода про анулювання, що містить дату, номер угоди і причину анулювання, а також, дані документа, який анулюється. Анулювати документ може як відправник, так і отримувач. Анулювання також доступне при багатосторонньому обміну документами.

4. Відхилення та редагування первинних документів

Реалізовано можливість відхилити та/або редагувати електронні документи, для яких на етапі погодження були відкориговані контрагентом

5. Робота з електронними документами

Для зручності користувачів додано відображення інформації про ПІБ та код ДРФО осіб в «Службовому повідомленні» при перевірці відповідності осіб, що створила і підписує документ (контроль «Тільки відповідальний (для вихідних документів)», «Налаштування ЕДО - Види електронних документів, Властивості документу»).

6. Вибір облікового документу.

В формі відображення електронного документу додана кнопка «Знайти обліковий документ» (поруч з реквізитом «Обліковий документ»), яка дозволяє для вхідних документів відкрити форму «Вибір облікового документа» та знайти і вибрати існуючий обліковий документ.

7. Факсиміле електронних підписів

Для оптимізації обміну даними вибір форматів зображень факсиміле обмежений до формату .png.

8. Відправка документів контрагенту

Допрацьовано відправку документа контрагенту після його підписання за посиланням, за умови, якщо увімкнено синхронізацію документів.

9. Публікація шаблонів первинних документів

Відкориговано механізм публікації шаблонів документів (за переліком), що були створені у програмі M.E.Doc: – «10110» Акт розбіжностей; – «10111» Документ з вкладенням; – «10112» Додаткова угода; – «10113» Специфікація; – «10136» Акт звірки; – «10137» Акційна пропозиція; – «10072» Товарно-транспортна накладна. Змінено адресу завантаження переліку шаблонів первинних документів на https:// docflow.ezvit.com.ua/gb_tmpl/Template.asmx

10. Робота з електронними документами

Доопрацьовано відображення позначки часу в формі відображення електронного документу (при виконанні запиту /ptn/print). Відкориговано відображення динамічних рядків у табличній частині вхідних документів

11. Відображення причини відхилення у Реєстрі первинних документів

У Реєстрі первинних документів назву колонки Причина відхилення контрагентом змінено на Причина відхилення. Для зручності користувача доопрацьовано відображення причини відхилення для вхідних та вихідних документів. Виправлено помилки, що виникали при використанні спеціальних символів у назві підприємства, назві контрагента, коді документа тощо.

12. Робочий стіл FlyDoc

Змінено форму налаштувань Робочого столу FlyDoc. Поля таблиці тепер відображені у вигляді дерева. Це дає можливість змінювати порядок груп полів. Доопрацьовано форми налаштування відбору в робочому столі. Додано кнопки «Відмітити все», «Зняти всі відмітки» та «Інвертувати».

13. Оновлено бібліотеки криптографічних модулів

Оновлено бібліотеки криптографічних модулів

refresh-icon

Версія 1.1.3.14

Зміни в програмі:

1. Підтримка роботи з хмарним сховищем секретних ключів CloudKey

Реалізовано можливість роботи з секретними ключами КЕП, збереженими у захищеному хмарному сховищі CloudKey. Детальніше у розділі "Використання хмарного сховища CloudKey" керівництва користувача.

2. Налаштування правил вивантаження та завантаження електронних документів

Виправлені виявлені помилки у налаштуваннях правил вивантаження та завантаження електронних документів. Змінено макети довідника скEDI_ВидыЭлектронныхДокументов

refresh-icon

Версія 1.1.3.13

Зміни в програмі:

1. Реалізовано можливість відправки електронних документів на допідписання

Реалізовано можливість відправки електронних документів на допідписання за допомогою посилання на електронний документ. Докладніше в Інструкції користувача у розділі «Допідписання (роздільне підписання) електронного документа»

2. Для документів ""Податкова накладна"" та ""Додаток 2 до податкової накладної"" додано налаштування уточнення показників.

В формі ""Виду електронного документу"" можна вибрати один із п'яти варіантів: • Не використовується • Збільшувати кількість знаків після коми у кількості • Збільшувати кількість знаків після коми у кількості + округлення • Збільшувати кількість знаків після коми в ціні • Збільшувати кількість знаків після коми в ціні + округлення

3. Режим «Електронна форма»

Також у формі "Відображення електронних документів" додано режим "Електронна форма", в якому є можливість редагувати реквізити документу безпосередньо.

4. Реалізовано можливість відкриття вкладених файлів без попереднього збереження.

У формі «Відображення електронного документу» при подвійному кліку на вкладений файл виконується відкриття файлу у напередвизначеній программі для роботи з обраним типом файлу.

5. Додано підтримку типової конфігурації BAS Документообіг.

Реалізовані базові функції можливої інтеграції в конфігурацію BAS Документообіг.

6. Реалізовано механізм "Підписки на події"

В формі ""Налаштування ЕДО"" на закладці ""Підписки на події"" можна налаштувати обробку для подій, що відбуваються з електронними документами.

7. Додано можливість використання клієнта API.ПТАХ для роботи із віддаленими захищеними носіями.

Більш детальна інформація в розділі 11 файлу Специфікація. Робота з захищеними носіями в такому режимі буде доступна за умови розташування клієнта API.ПТАХ, Сервера BAF та клієнтна BAF на одному терміналі.

8. Оптимізовано Робочий стіл

Оптимізовано роботу Робочого стола FlyDoc. Прискорено відображення документів у реєстрі та при відборі

9. Зняття підписів з Електронного документа.

Доступно для вхідних документів вкладки "Первинні документи" до моменту відправки підтвердження

10. Додано можливість роботи з документами

• «Запит щодо отримання реквізитів електронного рахунку та інформації щодо залишку коштів на такому рахунку» (F/J1302301) «Витяг про реквізити електронного рахунку та інформації щодо залишку коштів на такому рахунку» (F/J1402301). • «Запит щодо отримання відомостей з Єдиного реєстру акцизних накладних» (F/J1305201) та «Витяг з Єдиного реєстру акцизних накладних» (F/J1405201)

11. Користувачі та підписанти

Додано можливість вказати у яких Користувачів облікової системи є доступ до ключів підпису (Налаштування ЕДО/Користувачі).

12. Стандартні шаблони

До списку стандартних шаблонів додано альтернативні варіанти шаблону для електронного документу АКТ

13. Синхронізація з платформою ПТАХ

Виправлена ситуація з відображенням некоректного статусу синхронізованного, узгодженного контрагентом документу.

14. Створення організації

Оптимізовано процедуру створення організації. Реалізовано функціонал автозаповнення з довідника.

15. Додано функціонал оновлення даних електронного документа

Додано кнопку «Оновити дані електронного документу» у формі відображення електронного документу. Фкнкція оновлює дані електронного документа, графічне або друковане відображення електронного документа у відповідності з обліковим.

16. Протокол інформації

У протокол інформації повідомлень системи додано інформацію про дату та час виконання операції.

17. Групи підписів

Додано контроль на редагування відмітки «Входить в групу» для сертифікатів групи підписів, якщо вона використовується у налаштуваннях видів електронних документів.

18. Автоматичне завантаження сертифікатів

Реалізовано автоматичне завантаження сертифікатів на основі організації, обраної у налаштуванняї ЕДО. Виключено етап ручного вибору організації для завантаження сертифікатів

19. Збереження паролю протягом сеансу

Внесено зміни у логіку роботи відмітки «Зберегти пароль протягом сеансу» у формах підписання та відправки документа. Виключена автоматичне встановлення відмітки після вводу пароля. Позиція відмітки зберігається після закриття программи а її налаштування пов'язане з користувачем.

20. Варіанти документів

Відключене контекстне меню у зв'язку з відсутністю можливості виконання дій з варіантами документів

21. Умови документів Обілкових документів

Виправлено помилку при відкритті форми «Умови документів Обілкових документів» (Налаштування ЕДО/Види ел. документів)

22. Доопрацьвано визначення ставки ПДВ

У схеми завантаження по кодам шаблонів 1С82АВР0, 1С82АВР, 1С82ВН0, 1С82ВН, 1С82РАХ0, 1С82РАХ додано визначення ставки ПДВ.

23. Доопрацьовано роботу з криптомодулем Гряда-301

Оптимізовано процедуру підпису електронного документа за допомогою секретних ключів, розміщенних на криптомодулі Гряда-301. Прискорено обробку запитів, що взаємодіють з криптомодулем.

24. Сертифікат ДПС

Оновлено сертифікат для зашифрування повідомлень на ДПС