Відправка Податкових накладних та Додатків 2 у ДПС

 

Top  Previous  Next

Для здійснення реєстрації податкових документів необхідно налаштувати відправку ПН/РК на реєстрацію у ДПС, а також налаштувати для податкових документів електронні підписи.

1. У вікні Робочого стола FlyDoc оберіть рядок ПН/Дод. № 2, який потрібно відправити на реєстрацію.

2. Натисніть кнопку Підписати і відправити до ДПС.

Натисніть, щоб збільшити малюнок
Натисніть, щоб збільшити малюнок

3. У наступному вікні виконайте підписання документа ЕП та натисніть Підписати, відправити.

Буде виконана перевірка документа. Якщо у документі виявлено помилки, у області відображення службових повідомлень з'явиться відповідне повідомлення. Відправка документа, що містить помилки, визначається налаштуваннями у розділі Налаштування ЕДО. Зверніть увагу, помилкові ПН/Додатки № 2 будуть відхилені у ДПС.

4. Успішно підписаний документ відправляється у ДПС. Повідомлення про успішну відправку відобразиться області відображення службових повідомлень.

Зверніть увагу, від’ємні Розрахунки коригування можуть бути відправлені лише контрагентам.

Після опрацювання документів у ДПС відправник отримає відповідь про результати обробки документів. Відповідно до результатів обробки змінюється стан документа у колонці Стан відображається відповідне значення: Відхилено в ДПС або Зареєстровано в ЄРПН.

Відхилені у ДПС документи відображаються червоним кольором. Інформація про відхилення документа у ДПС також відображається у вікні Відображення електронних документів:

Натисніть, щоб збільшити малюнок
Натисніть, щоб збільшити малюнок

Резолюція про реєстрацію документа у ДПС також відображається у вікні Відображення електронних документів:

Натисніть, щоб збільшити малюнок
Натисніть, щоб збільшити малюнок

До початку