Обмін Податковими накладними та Додатками 2 з контрагентами

 

Top  Previous  Next

Для здійснення обміну податковими документами необхідно налаштувати відправку ПН/РК на реєстрацію у ДПС та контрагентам, а також налаштувати для податкових документів електронні підписи.

1. У вікні Робочого стола FlyDoc оберіть рядок ПН/Дод. № 2, який потрібно відправити контрагенту.

Зверніть увагу, на Робочому столі FlyDoc відображаються лише проведені ПН/Дод. № 2.

2. Натисніть кнопку Підписати і відправити Контрагенту.

Натисніть, щоб збільшити малюнок
Натисніть, щоб збільшити малюнок

3. У наступному вікні виконайте підписання документа ЕП та натисніть Підписати, відправити.

Буде виконана перевірка документа. Якщо у документі виявлено помилки, у області відображення службових повідомлень з'явиться відповідне повідомлення. Відправка документа, що містить помилки, визначається налаштуваннями у розділі Налаштування ЕДО.

4. Успішно підписаний документ відправляється контрагенту. Стан документа змінюється на Відправлено контрагенту. Повідомлення про успішну відправку відобразиться у області відображення службових повідомлень.

5. На боці контрагента отриманий документ має статус Отриманий. Контрагент може підтвердити  або відхилити отримані ПН/Дод. № 2.

Для відправки недоступні неопрацьовані документи, що підлягають опрацюванню з боку контрагента, відправника або ДПС, та документи, що набули фінального стану обробки.

До початку