Робочий стіл FlyDoc |
![]() ![]() ![]() |
В області відображаються створені документи, а також інструменти для роботи з ними. В цьому розділі:
Робоча область розділена на сім частин: 1 – меню для налаштування роботи підсистеми; 2 – область для роботи з документами; 3 – журнал подій по роботі з документами; 4 – область відображення службових повідомлень, що інформують про всі дії користувача у програмі, успішно виконані операції, помилки тощо; 5 – область для створення фільтрів відображення документів; 6 – область для створення запитів та перегляду витягів щодо реєстраційного ліміту ДПС; 7 – область відображення повідомлень по документам. Робота з первинними документами (Актами, Видатковими накладними, Рахунками тощо) виконується на вкладці Первинні документи: Основна інформація про документ коротко відображена в таблиці. Подивитися більш детальну інформацію про документ можна в окремому вікні, для цього виберіть документ в таблиці і натисніть кнопку:
Робота з податковими документами (Податковими накладними та Розрахунками коригування) виконується на вкладці Податкові документи: Для Податкових накладних та Розрахунків коригування (Додатків 2) залежно від стану документів доступні кнопки:
У нижній частині області для роботи з документами розташований журнал подій. Журнал подій складається з двох частин:
Праворуч знаходиться область повідомлень по документам, що містить інформацію щодо перевірки та відправки Податкових накладних та Додатків 2. Область відкривається автоматично, при появі першого повідомлення. Щоб знайти документ, до якого відноситься повідомлення, оберіть рядок повідомлення та натисніть кнопку Можливо приховати та/або очистити область повідомлень, натиснувши відповідні кнопки: Очистити та Сховати. |