Повторне затвердження документа |
![]() ![]() ![]() |
FlyDoc надає можливість перевірки підписів на документах та повторного підписання документів, що були підписані недійсними КЕП. Функція доступна, починаючи з версії FlyDoc 1.1.3.16. Документи, які не пройшли перевірку підписів, отримують стан Потребує повторного затвердження. Зведена інформація про такі документи відображається у формі Повторне підтвердження: Щоб документи, які мають статус Потребує повторного затвердження, не втратили юридичної сили, їх потрібно повторно підписати з використанням чинних сертифікатів та відправити контрагенту на погодження. Для повторного підписання документів виконайте дії: 1. Оберіть у списку назву організації, якій належать документи, та натисніть Переглянути. Буде відкрито Робочий стіл зі встановленими параметрами відбору документів за станом Потребує повторного затвердження:
2. Оберіть Видані документи, які потрібно підписати повторно, та натисніть кнопку Повторно підписати і відправити контрагенту: Для отриманих документів очікуйте на нову редакцію від контрагента у формі Робочий стіл FlyDoc. При отриманні таких документів погодьте їх звичним способом. Зверніть увагу! Переглянути попередню редакцію документа можна у вкладці Варіанти документів обраного документа на Робочому столі FlyDoc. Також, зверніть увагу. Для документів, що були отримані в редакції контрагента (тобто такі, що мають стан Вихідний, але основний документ Отриманий від контрагента), перепідписання ініціюється на боці відправника, тобто контрагента. Для таких документів недоступна функція Повторно підписати та відправити контрагенту. Для виконання групових операцій з повторного підписання Вихідних документів необхідно виключити такі документи з відбору. Для цього встановіть додаткову умову на вкладці Відбір розширений у полі Де створено документ. Також, ознаку Де створено документ можна вивести у вигляді колонки в Робочому столі FlyDoc (за допомогою Конфігуратора таблиці).
|