Створення універсального документа |
![]() ![]() ![]() |
Можна створювати документи спеціального формату, що призначенні для відправки контрагентам вкладень. Можна використовувати документи одного з видів:
Універсальний документ дозволяє прикріплювати та надсилати вкладення різних форматів, забезпечуючи зручність і гнучкість у роботі з електронними документами. Для створення Універсальних документів необхідно попередньо виконати налаштування: 1. На вкладці Види електронних документів вікна Налаштування ЕДО натисніть кнопку Завантажити стандартні налаштування: 2. У наступному вікні встановіть позначку Універсальний документ та натисніть ОК: Для створення універсального документа: 1. Натисніть кнопку Ще та оберіть пункт Додати універсальний Електронний документ: 2. Відкриється форма відображення електронного документа з додатковою вкладкою Електронна форма: 3. Заповніть дані отримувача, суму (необов’язкове поле) та відповідальну особу. Переглянути вигляд Універсального документа можна на вкладці Графічне відображення: 4. Додайте вкладення, як описано у розділі Додавання вкладень до електронних документів. 5. У разі потреби, налаштуйте для Універсального електронного документа маршрут для багатостороннього обміну. Докладно дивіться розділ Багатосторонній обмін документами - Налаштування маршруту. 6. Підпишіть та відправте документ. Універсальні електронні документи можна копіювати, функція доступна для Вихідних документів. Для цього виділіть документ, який потрібно копіювати, натисніть кнопку Ще та оберіть пункт Копіювати:
Для створення Універсального документа з тим самим Видом електронного документа та прив’язкою до облікового документа виконайте дії: 1. У формі електронного документа натисніть Ще - Створити універсальний документ: 2. Програма автоматично створить відповідний універсальний документ: |