Створення універсального документа

 

Top  Previous  Next

Можливо створювати документи спеціального формату, що призначенні для відправки контрагентам вкладень різних форматів: txt, rtf, doc, docx, xls, xlsx, pdf, png, jpeg, jpg.

Для створення Універсальних документів необхідно попередньо виконати налаштування:

1. На вкладці Види електронних документів вікна Налаштування ЕДО натисніть кнопку Завантажити стандартні налаштування:

Натисніть, щоб збільшити малюнок
Натисніть, щоб збільшити малюнок

2. У наступному вікні встановіть позначку Універсальний документ та натисніть ОК:

Натисніть, щоб збільшити малюнок
Натисніть, щоб збільшити малюнок

Для створення універсального документа:

1. Натисніть кнопку Ще та оберіть пункт Додати універсальний Електронний документ:

Натисніть, щоб збільшити малюнок
Натисніть, щоб збільшити малюнок

2. Відкриється форма відображення електронного документа з додатковою вкладкою Електронна форма:

Натисніть, щоб збільшити малюнок
Натисніть, щоб збільшити малюнок

3. Заповніть дані отримувача, суму (необов’язкове поле) та відповідальну особу. Переглянути вигляд Універсального документа можна на вкладці Графічне відображення:

Натисніть, щоб збільшити малюнок
Натисніть, щоб збільшити малюнок

4. Додайте вкладення, як описано у розділі Додавання вкладень до електронних документів.

5. У разі потреби, налаштуйте для Універсального електронного документа маршрут для багатостороннього обміну. Докладно дивіться розділ Багатосторонній обмін документами - Налаштування маршруту.

6. Підпишіть та відправте документ.

Універсальні електронні документи можна копіювати, функція доступна для Вихідних документів. Для цього виділіть документ, який потрібно копіювати, натисніть кнопку Ще та оберіть пункт Копіювати:

Натисніть, щоб збільшити малюнок
Натисніть, щоб збільшити малюнок

До початку