Створення універсального документа |
![]() ![]() ![]() |
Можливо створювати документи спеціального формату, що призначенні для відправки контрагентам вкладень різних форматів: txt, rtf, doc, docx, xls, xlsx, pdf, png, jpeg, jpg. Для створення Універсальних документів необхідно попередньо виконати налаштування: 1. На вкладці Види електронних документів вікна Налаштування ЕДО натисніть кнопку Завантажити стандартні налаштування: 2. У наступному вікні встановіть позначку Універсальний документ та натисніть ОК: Для створення універсального документа: 1. Натисніть кнопку Ще та оберіть пункт Додати універсальний Електронний документ: 2. Відкриється форма відображення електронного документа з додатковою вкладкою Електронна форма: 3. Заповніть дані отримувача, суму (необов’язкове поле) та відповідальну особу. Переглянути вигляд Універсального документа можна на вкладці Графічне відображення: 4. Додайте вкладення, як описано у розділі Додавання вкладень до електронних документів. 5. У разі потреби, налаштуйте для Універсального електронного документа маршрут для багатостороннього обміну. Докладно дивіться розділ Багатосторонній обмін документами - Налаштування маршруту. 6. Підпишіть та відправте документ. Універсальні електронні документи можна копіювати, функція доступна для Вихідних документів. Для цього виділіть документ, який потрібно копіювати, натисніть кнопку Ще та оберіть пункт Копіювати:
|