Створення документа у підсистемі FlyDoc |
![]() ![]() ![]() |
1. Для створення документа у меню програми оберіть Продажі - Реалізація товарів і послуг. 2. Відкриється вкладка Реалізація товарів і послуг: 3. Натисніть Створити та оберіть вид операції для документа. Буде створено новий обліковий документ BAS (BAF): 4. У документі заповніть обов'язкові поля (підкреслені червоним) та додайте табличну частину для подальшого заповнення. 5. Перейдіть до Робочого стола FlyDoc, натисніть кнопку Оновити. Документ буде відображено у таблиці: Щоб переглянути електронний документ натисніть 2 рази лівою кнопкою миші на рядку документа. Відкриється вікно Відображення електронних документів:
Щоб швидко відкрити обліковий документ, який відповідає електронному документу, натисніть кнопку Поле Коментар у обліковому документі використовується як примітка для вихідного електронного документа: Текст буде відображено у вікні електронного документа у полі Примітка: Щоб увімкнути можливість передачі коментаря як примітки до електронного документу потрібно увімкнути функцію у налаштуваннях видів електронних документів: Зверніть увагу, електронний документ Видаткова накладна створюється на основі Акту: 1. Відкрийте Акт, на основі якого потрібно створити Видаткову накладну. 2. У формі відкритого Акту в полі Вид електронного документу оберіть тип Видаткова накладна: |