Як працювати з електронними документами

 

Top  Previous  Next

Крім основних операцій створення, підписання, відправки та отримання у підсистемі FlyDoc можливо виконувати додаткові операції з документами.

В цьому розділі:

Редагування показників вихідного електронного документа
Редагування вхідних електронних документів
Підтвердження, відхилення та блокування документів
Встановлення та  видалення ознаки Оброблено
Створення облікових документів на основі вхідних електронних документів
Прив’язка електронних документів до існуючих облікових документів
Додавання вкладень до електронних документів
Створення універсального документа
Експорт електронного документа
Груповий друк документів
Анулювання електронного документа

Кнопки операцій, які найчастіше використовуються у підсистемі, розташовані у меню робочого стола FlyDoc, над таблицею документів:

Натисніть, щоб збільшити малюнок
Натисніть, щоб збільшити малюнок

Усі можливі операції доступні у меню, що відкривається по натисканню кнопки Ще.

Можливо виконувати операції як для одного документа, так і для групи документів. Щоб обрати декілька документів у таблиці, клацайте мишею по записам таблиці, утримуючи клавішу <Ctrl>.

Доступність операції для певного документа визначається типом та станом документа, його напрямком (вхідний чи вихідний), наявністю електронного документа та облікового документа.

До початку