Встановлення демонстраційної бази

 

Top  Previous  Next

В поставку програмного забезпечення входять демонстраційні бази, призначені для ознайомлення з можливостями сервісу FlyDoc.

В цьому розділі:

Завантаження демонстраційної бази
Тестовий обмін електронними документами

Завантаження демонстраційної бази

Щоб завантажити демонстраційну базу в програму BAS, виконайте наступні дії:

1. Запустіть програму BAS. Натисніть кнопку Додати та створіть нову інформаційну базу:

Натисніть, щоб збільшити малюнок
Натисніть, щоб збільшити малюнок

2. Відкрийте створену базу в режимі Конфігуратор:

Натисніть, щоб збільшити малюнок
Натисніть, щоб збільшити малюнок

3. Завантажте інформаційну базу. Для цього у меню оберіть Адміністрування – Завантажити інформаційну базу. Відкриється вікно для вибору файлу бази (*.dt):

Натисніть, щоб збільшити малюнок
Натисніть, щоб збільшити малюнок

4. Оберіть потрібний файл і натисніть кнопку Відкрити. У Конфігураторі буде виведено вікно з попередженням. Щоб продовжити завантаження конфігурації натисніть кнопку Так:

Натисніть, щоб збільшити малюнок
Натисніть, щоб збільшити малюнок

5. Для коректної роботи конфігурації необхідно перезапустити Конфігуратор. Для цього в наступному вікні натисніть Так:

Натисніть, щоб збільшити малюнок
Натисніть, щоб збільшити малюнок

6. Після перезапуску буде запущена інформаційна база зі встановленою конфігурацією в режимі Конфігуратора:

Натисніть, щоб збільшити малюнок
Натисніть, щоб збільшити малюнок

7. Запустіть базу в режимі 1С:Підприємство. В переліку головного меню буде доступний пункт FlyDoc.

Натисніть, щоб збільшити малюнок
Натисніть, щоб збільшити малюнок

Для початку роботи з сервісом необхідно додати організацію та встановити для неї відповідні налаштування електронного документообігу.

До початку

Тестовий обмін електронними документами

Щоб обмінятись документами:

1. Додайте ще одну або декілька організацій та налаштуйте для них параметри електронного документообігу.

2. Сформуйте електронний документ від імені однієї з організацій. З усіма можливостями роботи з документами ви можете ознайомитись у розділі Як працювати з електронними документами.

3. Підпишіть та відправте підготований електронний документ.

4. Для отримання відправленого документа контрагентом, змініть організацію в сервісі FlyDoc:

 

Натисніть, щоб збільшити малюнок
Натисніть, щоб збільшити малюнок

5. Виконайте прийом вхідних повідомлень. В реєстрі електронних документів ви побачите отриманий документ:

Натисніть, щоб збільшити малюнок
Натисніть, щоб збільшити малюнок

Для вхідного документа доступні функції перегляду, підтвердженнявідхилення або блокуванняредагування та відправлення контрагенту у вашій редакції.

Функції багатостороннього обмінуобміну Податковими накладними та Додатками 2відправлення податкових документів в ДПС, виконання запитів до ДПС щодо стану розрахунків з бюджетом чи отримання відомостей з ЄРПН доступні лише після встановлення ліцензії  до сервісу FlyDoc.

До початку